2014. január 9., csütörtök

1.nap a wellnessben

Kedves olvasóim, valóra vált egy álmom! A 2014-es évet wellnessel kezdhetem! El tudjátok képzelni, micsoda ajándék! Míg ti keményen dolgoztok, addig én egy 4 ágyas kis szoba kellemes társaságát élvezem. Igaz, a szoba olyan kicsi, hogy pl. szekrény az csak egy mini van, az egyetlen szék a régi úttörő táborokból maradt itt, és kényelmes masszázs helyett kieséses túlélőpróbát hirdettek a szálloda kedbes moderátorai, "Ki tud több szúrást elviselni labrázás és felmenők sűrű és hangos emlegetése nélkül?"
Jelentem, dobogós helyen állok 3 vérvétel és egy csontvelő vétel után!
Tehát a körülmények ideálisak, fűtés a maximumon, ebédre lebbencs leves és borsófőzelék csibe combbal, vacsorára sajt és kenyér. Jól vagyunk! Még csak rhy adza fel a harcot, de az nem én vagyok.
Holnap a kiből lóg ki több cső, és a ki bìrja tovább Róka Rudit az odujában marasztalni versenyen indulok!

SZURKOLJATOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése